...no właśnie - jak wyglądał dostęp do usług rehabilitacyjnych kiedyś, a jak wygląda ta kwestia dzisiaj.

Każda firma musiała podejść do zagadnienia własnego rozwoju i przede wszystkim utrzymania się na rynku w sposób przemyślany i metodyczny. Bardzo ważna stała się tzw. strategia marketingowa firmy, czyli ogół działań mających na celu analizę rynku, konkurencji, produktu, usługi i zaplanowanie odpowiedniego kierunku rozwoju.
Najważniejszą rzeczą, jaką każda firma musi wziąć pod uwagę jest odpowiedni zakres oferty i strategia cenowa. W przypadku branży rehabilitacyjnej modyfikacja oferty przejawiała się w wachlarzu usług oraz ułatwienia dostępu do oferty przeciętnemu Kowalskiemu.
Dlatego prywatne firmy zajmujące się rehabilitacją zaczęły oferować usługi w domu pacjenta. Dla klienta jest to niewiarygodne ułatwienie, dla firmy - szansa na zainteresowanie się pacjenta jej ofertą. Więcej o tym napiszę w jednym z kolejnych postów.
Niniejsze rozważania przeprowadzone są na płaszczyźnie bardziej marketingu niż medycyny, jednak sądzę, że jest to niezły początek.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz